Zwroty
Jeżeli otrzymany produkt nie pasuje lub nie spełnia Twoich oczekiwań – nie martw się!
Masz prawo do zwrotu towaru w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Zwracany produkt należy zapakować tak, aby nie został uszkodzony podczas transportu.
Do paczki należy dołączyć wypełniony i podpisany „Formularz odstąpienia od umowy” oraz dowód zakupu.
Zalecamy, by wysyłać paczki z potwierdzeniem nadania – dzięki temu można odzyskać pieniądze w przypadku zagubienia paczki.
Zwracane produkty nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania.
Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
Zwracany towar należy odesłać na poniższy adres:
Amitie Butik
Ul. Słowackiego 40/55
05-250 Radzymin
Reklamacje
Jeżeli otrzymany produkt posiada wadę lub nie zgadza się ze złożonym zamówieniem należy skontaktować się z nami droga e-mailową (amitie@butik.pl) lub telefonicznie (510 965 385) w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym „Formularzem reklamacyjnym” oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:
Amitie Butik
Ul. Słowackiego 40/55
05-250 Radzymin
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni – o jej wynikach poinformujemy droga e-mailową.
Ważne!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Kontakt i wsparcie klienta:
W razie jakichkolwiek pytań, problemów lub potrzeby pomocy, nasza obsługa klienta jest do Waszej dyspozycji:
- E-mail: amitie@butik.pl
- Telefon: +48 510 965 385
Nasi przedstawiciele obsługi klienta są dostępni od godziny 8:00 do 17:00, gotowi odpowiedzieć na Wasze pytania i udzielić wsparcia.
Dziękujemy za zakupy w naszym butiku odzieżowym. Jesteśmy tu, aby zapewnić Wam najlepszą obsługę i satysfakcję z zakupów.